|
|
|
A nagy termet igencsak elfoglalja a
modul pálya! |
Mozdonyfordító és a 3 állású körfűtőház |
|
|
|
A mozdonyfordító mögött víztorony
és szenelő található |
A fűtőház rendjére Foltos kutyus
vigyáz :-) |
A szenelő közelről |
|
|
|
|
A dízelvontatás miatt tankolóhelyre
is szükség van! |
Kukucs! Mindenki dolgozni ment? |
|
|
|
A mozdonyok valóban dolgoznak |
|
|
|
Keskeny
nyomközű live-steam gőzös |
Ez szintén, de nem nagyon akart
elindulni, így sajnos hamar visszakerült a dobozába |
|
|
|
A lépcsön
át lehet az ovál belsejébe jutni |
A V 60-as dízelmozdony a tárolóvágányra
tolja szerelvényét |
|
|
|
Majd rájár a fordítókorongra,... |
|
|
|
...hogy a gázolajkútnál üzemanyagot
vételezzen |
Aztán
feltankolva újra munkába áll |
|
|
|
Lássuk csak a tehervonat vagonjait! |
|
|
|
A
forgózsámoly rugói valódiak! |
|
|
|
|
Keskeny
nyomközű rönkszállító |
BR 236 3 tengelyes, csatlós, tolató
dízel |
|
|
|
A
polcon is szép modellek voltak!
Ottlétünk alatt sajnos nem kerültek a pályára |
Szabadtérbe
való beton "alépítmények"
1-es és 2m építési nagysághoz |
Ez
a híd nagyon szép munka!
Mivel tömör réz, a súlya igen tekintélyes! |