Monor állomás felújítási munkálatai 2003. októberétől

2724 sz. vonat lehúzott szedővel beérkezik A62-003 kitérőállítás után mögé érkezik
Utascsere után pedig kitolja a személyvonatot Ezután 2475 érkezik be
A Szergej újabb kitérőállítás után rááll a személyvonat végére,
és füstfelhőt hagyva maga után kitolja ezt a vonatot is V63 028 átgurul a vonatával
A Szergej pedig megpihen, mert átmenetileg véget ért a feszültségmentesítés 2003. nov. 17.-én

 

Menetrendváltásra elkészült az 5. vágány magasperonja 2712 sz. vonat továbbindul az állomásról

 

Provizóriumok felrakodása 2004.02.29.-én  
Pár órával később már összezárva áll a teljes szerelvény...
...a két daruval együtt Az ideiglenesen magasabbra kötött felsővezetéket helyreállítják

 

Az elbontott rakodórámpa helye 2004.03.08.-án 03.12.-én elkezdték bontani a raktárat
Az aluljáró keleti oldalának zsaluzása Az aluljáró másik oldala már sokkal előrehaladottabb állapotban van
Épül a 6. számú rakodóvágány, amelyből a peron végponti oldalán ágazik ki a pft. telepre vezető vágány kitérője
De most még csak a töltés van készen Ypl pft. vagon Az 1. vágány bontása 03.18.-án

 

A leendő 2. vágány helye 03.28.-án Készül az aluljáró az 1. vágánynál A leendő 2. vágány helye 04.06.-án
A kezdőpont felé már le van fektetve a 2. vágány
Jobbra lent a megszűnő maggyári iparvágány, háttérben a 6., rakodóvágány 003-as kék Szergej kavicsvonattal
Feljárat a telepi oldalon A végpont felől a rakodóvágányból kiágazó Pft. vágány,
amelynek a kerítésen belül lesz a vége TVGnh-1272 "pózol"

 

Az épülő peron 04.16.-án A 2. vágány és az új peron 04.20.-án
Az átmenő vágányok, és a felettük a felsővezeték elbontása 04.22.-én Ez idő alatt teljes feszmentesítés volt, dízel kitolással
2522 sz. vonat kitolása Bontják a peronszegélyt V63 022 átgurul az állomáson,
a képek előterérben a felsővezeték lóg Itt nyissz!
Ro-La érkezik az 5.-re Ott meg nyassz! A Szergej Pilisig húzza a Ro-La-t,...
...mivel azt tolni nem szabad 2747 5 perc múlva beérkezett..., ...és a Szergej elfoglaltsága miatt...
...DGKUm 2007 tolja ki a személyvonatot - megküzd vele rendesen...! (Késés: 25 perc, de nem emiatt.)
Pár perc múlva megpihen... 8 perc múlva már az AB25-ös mérővonat robog át az 1.-esen
2722 sz. vonat +6-tal érkezik Utascsere után a DGKUm vezére ismét teljes gázt ad a kitoláshoz
V43 1089 gurul át eközben gyorssal 2722 lassan eltávolodik, akárcsak a gyors az 1.-en
5 perc múlva megjelenik a Szergej, de meg sem áll Monoron, mert Üllőig húzza a Ro-La-t
A dübörgésre még az állomás macsekja is felfigyel! Majd sietve indul a forgalmiba... UDJ 043 érkezett az 5.-re
Előtérben a kidöntött oszlop 2527 +14'-cel érkezik Szergej híjján ismét DGKUm...
...tolja ki a vonatot Látkép másnap: már fel van szedve a 4. vágány

Az aluljáró födémének betonozása 05.21.-én

A 2.-3. vágány peronja már félig elkészült

A 3. vágány ágyazatának rendezése,...

...és aláverése folyik 05.25.-én

A még beszabályozatlan 4. vágányon már
készenlétben állnak a felsővezetékesek

Az új átmenővágányzat és peronok 06.01.-én

"A 2. vágányon vonat halad át!" Vagy inkább a 3.-on...?
V 43 1227 vonata Szegedről a Nyugatiba tart
Az aluljáró is épül, kezdik a feljárólépcsők építését A háttérben az 5. vágányt átmenetileg szétbontották
Lejáró helye az állomásépület mellett. Üröm az örömben: csúcsidőben garantáltan kicsi lesz az utasáteresztő-képessége, mivel szemben nem lesz feljárója! A biciklisek, babakocsisok pedig nagyon hiányolni fogják a lejárórámpát! A helyi ingák csonkavágányának alépítményét tömörítik az 1. vágány helyén

  Az elkészült peron július 15.-én   A kezdőponti nagyívű kitérők beépítésre várva Itt látszik, hogy két állítúműves a kitérő

  Az új vágánytengely 1,5m-rel jobbra került Az 1. vágánynak még nincs beépítve a kitérője Az aluljáró oldalfalainak zsaluzása folyik 

Tovább ->

<- Vissza