![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-040.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-041.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-042.jpg) |
A
kiállítás helyszíne |
A
csarnokba belépve rögtön egy terepasztal fogad |
Nem
messze onnan a Roco terepasztala,... |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-043.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-044.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-045.jpg) |
...itt
a másik fele |
Még egy gyári asztal: |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-046.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-047.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-048.jpg) |
...a Fleishmann-é |
Mesterművek... |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-049.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-050.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-051.jpg) |
...a Micro Metakit-től |
KMB
gyártmányú... |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-052.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-053.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-054.jpg) |
...Henschel hómarók |
A
"nagyvasak" kedvelői... |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-055.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-056.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-057.jpg) |
...egy LGB terepasztalt nézegethettek |
LGB/1-es
fordítókorongong |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-058.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-059.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-060.jpg) |
Impozáns
darab volt ez is! |
A másik "véglet": Z-s gyári
asztal a Märklin-től |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-061.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-062.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-063.jpg) |
Kis helyen elfér egy komolyabb pálya! |
H0-ás
kétirányú spirál |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-064.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-065.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-066.jpg) |
A legkomolyabb gyári asztalt ismét
a Märklin prezentálta |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-067.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-068.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-069.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-070.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-071.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-072.jpg) |
Zenekar fogadja a vontatón szállított
gőzöst! |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-073.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-074.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-075.jpg) |
Digitál-"erőmű"
vezérli az asztalt |
Idei újdonságok sorakoznak a
vitrinekben |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-076.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-077.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-078.jpg) |
DRG
hómaró |
|
Új,
modellhű felsővezeték-rendszerrel rukkoltak ki |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-079.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-080.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-081.jpg) |
Az
új Mobile Station vezérlő |
És
a "mindentudó" duál Central Station |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-082.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-083.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-084.jpg) |
|
Nemes
darabok Z-ben! |
Idei
újdonságok |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-085.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-086.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-087.jpg) |
|
A hómarót
Z-ben is kihozták |
BR
01 1-es méretben |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-088.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-089.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-090.jpg) |
És
az idei 1-es újdonságok |
DRG
BR 55 |
1-es,
gyári asztal |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-091.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-092.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-093.jpg) |
|
DRG birodalmi kocsik a Trix-től |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-094.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-095.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-096.jpg) |
Idei újdonságok H0-ban... |
...és
N-ben |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-097.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-098.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-099.jpg) |
A Bikucik
háttérben egy Demo Nohab |
DR
BR 243, DB BR 103, DB V220, BR 003 |
"Néhány"
tengelyes trafószállító |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-100.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-101.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-102.jpg) |
A negyedik Märklin gyári asztal: az
N-es |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-103.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-104.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-105.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-106.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-107.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-108.jpg) |
|
H0-ás dioráma völgyhíddal |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-109.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-110.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-111.jpg) |
|
|
Ez
a gőzgép valóban működik! |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-112.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-113.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-114.jpg) |
|
Újabb Henschel hómaró, ezúttal fémből |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-115.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-116.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-117.jpg) |
|
A sínautó
a legaranyosabb! |
Rakományok
minden mennyiségben |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-118.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-119.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-120.jpg) |
V
52 "futópadon" kipróbálható volt |
Diorámák |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-121.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-122.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-123.jpg) |
Kicsi, de látványos H0-ás, téli
terepasztal |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-124.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-125.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-126.jpg) |
A jégcsapok
szinte valódinak tűnnek! |
Műszaki
hiba vagy netán ittas volt a vezető...? |
2m-es
valódi gőzösök |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-127.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-128.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-129.jpg) |
Pöfög és csühög, hú de kafa...!
:-) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-130.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-131.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-132.jpg) |
|
Kicsit
talán morbid... |
Egyedi
építésű VT 44 0-ás méretben |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-133.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-134.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-135.jpg) |
Ezt az utánfutót kérném az autóm
vonóhorgára akasztani! :-D |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-136.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-137.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-138.jpg) |
Vagyis Hübner modellek 1-es méretben |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-139.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-140.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-141.jpg) |
Az utánfutó másik oldala |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-142.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-143.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-144.jpg) |
|
Vonóvezetékes
állítómű |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-145.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-146.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-147.jpg) |
SachsenModelle magyar vonatkozású
személykocsijai |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-148.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-149.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-150.jpg) |
|
|
H0-ás
"nagyágyú"... |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-151.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-152.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-153.jpg) |
...és
még pár másik a Kramer-től |
Lázas
munka folyik az üzemben |
Az
úton a járművek, az út szélén
a kutya nem véletlenül
mozdultak be! |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-154.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-155.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-156.jpg) |
Na
neeee! :-o |
Egy
szép kis terepasztal |
Innentől
pedig a modulasztalok hosszú sora... |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-157.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-158.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-159.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-160.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-161.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-162.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-163.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-164.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-165.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-166.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-167.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-168.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-169.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-170.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-171.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-172.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-173.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-174.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-175.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-176.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-177.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-178.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-179.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-180.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-181.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-182.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-183.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-184.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-185.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-186.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-187.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-188.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-189.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-190.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-191.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-192.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-193.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-194.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-195.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-196.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-197.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-198.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-199.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-200.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-201.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-202.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-203.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-204.jpg) |
|
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-205.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-206.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-207.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-208.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-209.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-210.jpg) |
|
Egy GySEV
szerelvény! |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-211.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-212.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-213.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-214.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-215.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-216.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-217.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-218.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-219.jpg) |
|
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-220.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-221.jpg) |
![](kepek-2004/TN/TN-Modellbau-222.jpg) |
|
|