|
|
|
A Keleti pályaudvar vezérlőpultja
és kijelző táblája |
Leo
és Szili fűtőgépek |
|
|
|
A Z1-es gyorsvonati kocsik javítóműhelye |
|
|
|
Beépítésre és felújításra váró
kerékpárok |
|
|
|
|
V 63 156 az
1. vágányon |
V 43 1139 IC
vonattal halad ki |
|
|
|
V 63 156 kihúzott
az 1. vágányról |
Látkép a
csarnok... |
...és a másik
irányba a "Százlábú" híd felé |
|
|
|
M 44 427 |
A
001-es Milkabika a tárolón pihen |
|
|
|
Variációk
egy gépre: V 43 1093, V 43 2342 és V 43 327 |
|
|
|
V 43 327
profilból |
A 26 066
kissé kibelezve várja sorsát |
A Szili-trió
a másik oldalról nézve |
|
|
|
M
61.010 itt várja a feltámasztását |
Pillantás a
Tizeske "szoknyája" alá... |
|
|
|
A
kerékesztergát működés közben nézhettük meg |
Itt húzzák
fel a forgáccsal teli csillét |
|
|
|
XII
sz. kézi működtetésű daruskocsi |
|
|
|
|
Közben megérkezett
a 002-es Milkabika |
A
26 013-as Mazsola,... |
|
|
|
....és a
vezérlőasztala |
"Alváz-szex"
:-) |
A csapat az
alagútbejáratot keresi... |
|
|
|
Valaha
itt fordították meg a gőzösöket, de manapság már jóval
ritkábban használják |
|
|
|
V 43 1095 húz
el mellettünk IC vonatával, |
itt pedig a
016-os Kecsapbika Bécs felé |
V 46 004
tolatószolgálatban |
|
|
|
|
502-es
Repcebika a villamos felüljárójánál |
TVG pótkocsik... |
|
|
|
...a két pályaudvar
elágazásánál |
A
tolópadon az állapotát látva egyikünk sem mert átsétálni |
|
|
|
Ez sem mai
darab, de jól beválhatott! |
Látkép a Józsefvárosi
pályaudvar felé |
A konténerterminál
nemrég költözött el |