Keleti és a Józsefvárosi pályaudvar bejárása 2004. január 24.-én

A Keleti pályaudvar vezérlőpultja és kijelző táblája Leo és Szili fűtőgépek
A Z1-es gyorsvonati kocsik javítóműhelye
Beépítésre és felújításra váró kerékpárok
  V 63 156 az 1. vágányon V 43 1139 IC vonattal halad ki
V 63 156 kihúzott az 1. vágányról Látkép a csarnok... ...és a másik irányba a "Százlábú" híd felé
M 44 427 A 001-es Milkabika a tárolón pihen
Variációk egy gépre: V 43 1093, V 43 2342 és V 43 327
V 43 327 profilból A 26 066 kissé kibelezve várja sorsát A Szili-trió a másik oldalról nézve
M 61.010 itt várja a feltámasztását Pillantás a Tizeske "szoknyája" alá...
A kerékesztergát működés közben nézhettük meg Itt húzzák fel a forgáccsal teli csillét
XII sz. kézi működtetésű daruskocsi  
Közben megérkezett a 002-es Milkabika A 26 013-as Mazsola,...
....és a vezérlőasztala "Alváz-szex" :-) A csapat az alagútbejáratot keresi...
Valaha itt fordították meg a gőzösöket, de manapság már jóval ritkábban használják
V 43 1095 húz el mellettünk IC vonatával, itt pedig a 016-os Kecsapbika Bécs felé V 46 004 tolatószolgálatban
  502-es Repcebika a villamos felüljárójánál TVG pótkocsik...
...a két pályaudvar elágazásánál A tolópadon az állapotát látva egyikünk sem mert átsétálni
Ez sem mai darab, de jól beválhatott! Látkép a Józsefvárosi pályaudvar felé A konténerterminál nemrég költözött el

<- Vissza