|
|
|
Péntek délre értünk le Kaszóra, ekkor még nyugis volt a hely |
Hamar nekifogtam sínre rakni a hajtányunkat |
|
|
|
A sporttársak java már előttünk megérkezett |
A vonatról is csak ekkor tudtam utasok nélküli képet készíteni |
|
|
|
Indulásra készen |
Irányváltás a Baláta tónál |
Matiz a Dobozt hozta el, ami azonban nem szerette a fekszinthibákat, így nem futott sokat |
|
|
|
A legújabb hajtány Golyó sporttárs gépe |
Nem lehet elég korán kezdeni! :-) Dávidnak egy kis quadból építettek "sínmotort", amelyen a szülieivel együtt utazik! |
Délutáni csendélet |
|
|
|
A kis gőzös ma még pihent, másnap kora hajnalban kezdte befűteni a vezére |
|
|
|
Házigazdáink három számból álló hajtányversenyt találtak ki nekünk, ehhez sorakoztunk fel |
Szentai indulásra várva |
|
|
|
Este hétre csak sikerült megtennünk az idei első utat Szentára, addig elvoltunk Kaszón |
Ez mind a 8253 számú Gyékényes - Kaposvár személyvonat! Mindössze két utas volt rajta... |
|
|
|
Végre sikerült lefotóznom a háromezres sorozatú Szilit!
De nem a halbis szerelvényt húzza, amihez valójában készült... |
Visszafelé kiraktuk a hajtányunkat a Baláta tónál és elsétáltunk a kilátóhoz |
|
|
|
Szürkületben pihenő hajtányok |
Szombat reggel 8 órakor a gőzös már bőszen eregette a füstöt |
|
|
|
Fél tízre átértünk Szentára és vártunk egy órát az IP-vel érkező közönségre |
Ez a rengeteg fa nem idehaza talál gazdára... |
|
|
|
Nézet a peronról |
Az IP időben megérkezett! Csak a kisvasúti nap miatt áll meg itt kivételesen |
|
|
|
Az utasok felszállnak a vonatra, a kiváncsiabbak pedig a hajtányainkra |
Kaszó felé közeledünk |
|
|
|
A gőzös csak a mi beérkezésünkre várt. A C50-es tolta rá a szerelvényre, azután ingajáratban közlekedett a Baláta tóig, mi meg utána |
Köszönet a szervezőknek, ismét kellemes élményekkel gazdagodtunk! |