Pályafenntartási munkák a csisztai és táskai vonalon 2008.03.28-án

Reggel fél kilenckor körülnéztünk Imremajorban. Az épületeket kiürítik, rendezik a terepet - eközben kerültek elő a rég nem használt iparvágányok Kundpuszta utánig csak néhol kellett megállnunk lecsapkodni pár ágat, de itt a sár, utána az erdővágás maradéka állta utunkat Bevállaltam a nyomvájú kipucolását, és közben majdnem bele is estem a sárba. :-D
Itt sajnos tolvajok jártak! Hogy a nyomkarima hajlítaná meg az ujjaikat!!!
A szerencse az, hogy a síneket nem tudták elvinni
A "lépcsőt" meg kellett szüntetni a szomszédos sínszálak között, ezt fatörzs-emelővel próbálták a fiúk helyrehozni Kopaszhaj az emelési pont áthelyezésével kísérletezik - sikeresen
A házi készítésű hevederek szorosan hozzá lettek csavarozva a sínszálakhoz, a csavarvégeket pedig elkalapáltuk Újabb útátjáró-tisztítás Látható a vasút előnye a földúttal szemben!
A vonal régi végpontját nemrég még sűrű növényzet borította, ezt valamiért kivágták A következő átjáró tisztítását Robi vállalta Fél egykor már a táskai vonal maradékán gurultunk
A járható pálya végét elkezdték dézsmálni a tolvajok! :-( Eltűnt pár heveder, illetve egy sínszál is
Itt már évek óta nincs sín egy szakaszon "Nyuszi ül a fűben"... :-D Kopaszhaj átrakta a pálya végét jelző talpfát.
Urbán Ati ezúttal gumikerekes járművel érkezett nagy meglepetésünkre
Az új quad nem igazán váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Mivel Ati nem akart a meglazult lánccal zötykölődni, hárman felraktuk a gépet a munkáshajtányra, Ati pedig lerögzítette
"Munkamegosztás" :-D
A látszat csal, Kopaszhaj és Robi már kidolgozták magukat, Urbán Ati még friss erővel dolgozik egy hevederen
A Robivonat indulásra kész! Alig két kilométer megtétele után a csisztai vonalra fordulunk rá A quadot itt levettük a hajtányról, Ati innen a frissen legyalult földúton robogott tovább

Fél négykor, elég éhesen értünk Imremajorhoz. A hajtányokat a kitérőnél hagytuk, megkajáltunk, majd tettünk még egy utat Csisztáig

Naplementés hangulat fél hatkor

<- Vissza