 |
 |
 |
A csarnokból való kihúzás közben feltehetően a 14-es sz. kereszteződéses váltón siklott ki a szerelvény negyedik kocsijának (Bp 20-67 065-2) első forgóváza |
 |
 |
 |
25-30 métert tett meg az ágyazaton, majd a következő kereszteződéses váltóra felugorva kitérő irányban folyttatta útját, mire megállt |
 |
 |
 |
Az előtte lévő 028-as kocsival összefeszültek, a forgóváz elemelkedett a síntől |
 |
 |
 |
A csavarkapocs megfeszült, az ütközők összeakadtak |
itt jól látszik a két kocsi egymáshoz képest lévő helyzete |
 |
 |
 |
A szerelvény túloldala |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
A 042-es Giganttal lehúzták a csarnok felé a nem sérült ötödik kocsit |
 |
 |
 |
Ekkor lett látható, hogy milyen utat járt be a kilépett forgóváz... |
 |
 |
 |
...és hogy milyen sérüléseket hagyott a pályán |
 |
 |
 |
Valószínűleg ennél a kitérőnél kezdte önálló életét a forgóváz |
A karima-vezető sarkát is megütötte |
 |
 |
 |
A másikat pedig belülről érintette |
Ennyi utat tett meg a siklás helyétől |
Megérkeztek a balesetisek |
 |
 |
 |
Szép, modern autójuk van! |
 |
 |
 |
|
Az első két nem sérült kocsit is lehúzták |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
Ennyire dőlt meg a 028-as kocsi |
Megkezdődött a szétválasztás,.. |
 |
 |
 |
...a kerekek ki lettek ékelve |
Elsőként a 065-ös csavarkapcsa lett elvágva |
 |
 |
 |
Ez sajnos nem hozott sikert, mert az ütközők nem akadtak szét. A 065-ös jobb ütközőjét le kellett venni, illetve vágni a csavarokat |
 |
 |
 |
Két csavarhoz csak elég bonyolultan lehetett hozzáférni |
Sikerült! Lehúzták a 028-as kocsit a 065-ről |
 |
 |
 |
A 065-ös sérülései láthatók |
Itt meg a 028-asé |
A 065-ös kitérőről való letolását már nem vártam meg, a mentés oroszlánrésze ekkorra befejeződött |