Bp 20-67 065-2 siklása 2007.06.29-én

A csarnokból való kihúzás közben feltehetően a 14-es sz. kereszteződéses váltón siklott ki a szerelvény negyedik kocsijának (Bp 20-67 065-2) első forgóváza
25-30 métert tett meg az ágyazaton, majd a következő kereszteződéses váltóra felugorva kitérő irányban folyttatta útját, mire megállt
Az előtte lévő 028-as kocsival összefeszültek, a forgóváz elemelkedett a síntől
A csavarkapocs megfeszült, az ütközők összeakadtak itt jól látszik a két kocsi egymáshoz képest lévő helyzete
A szerelvény túloldala
 
A 042-es Giganttal lehúzták a csarnok felé a nem sérült ötödik kocsit
Ekkor lett látható, hogy milyen utat járt be a kilépett forgóváz...
...és hogy milyen sérüléseket hagyott a pályán
Valószínűleg ennél a kitérőnél kezdte önálló életét a forgóváz A karima-vezető sarkát is megütötte
A másikat pedig belülről érintette Ennyi utat tett meg a siklás helyétől Megérkeztek a balesetisek
Szép, modern autójuk van!
  Az első két nem sérült kocsit is lehúzták
 
Ennyire dőlt meg a 028-as kocsi Megkezdődött a szétválasztás,..
...a kerekek ki lettek ékelve Elsőként a 065-ös csavarkapcsa lett elvágva
Ez sajnos nem hozott sikert, mert az ütközők nem akadtak szét. A 065-ös jobb ütközőjét le kellett venni, illetve vágni a csavarokat
Két csavarhoz csak elég bonyolultan lehetett hozzáférni Sikerült! Lehúzták a 028-as kocsit a 065-ről
A 065-ös sérülései láthatók Itt meg a 028-asé A 065-ös kitérőről való letolását már nem vártam meg, a mentés oroszlánrésze ekkorra befejeződött

<- Vissza