|
|
|
A szép őszi időben elég sok utas gyűlt össze |
A friss festésű hajtányunk is útra kész |
A rakodóvágányon járműbemutató volt |
|
|
|
A Bömbi vezérállása |
A Közlekedési Múzeumból visszakapott személykocsi |
Uhi sporttárs is indulásra kész - egyelőre ketten vagyunk |
|
|
|
10:45-kor elindul a második vonat..., |
...mi pedig a két hajtánnyal látra követjük |
Uhi Kisirtásnál beelőzött, így én megyek a vonat után |
|
|
|
Nagyirtáson a mozdony körüljár..., |
...emiatt félre kellett állítanom a hajtányt |
Gurulás a pálya vége felé |
|
|
|
|
Lefelé tart a vonat Kisirtásnál |
|
|
|
Elengedem a 3756-ot, így továbbra is a két vonat között megyek lefelé |
12:50-kor újabb útra indulunk, közben a megérkeztek a többiek is |
A hónap elején kezdték el felújítani a pályát a szobi sínekkel |
|
|
|
A középső szakaszon már ágyazat is van |
Ide is hamarosan kő kerül |
|
|
|
A két csúcsfordító között jár a vonat |
Újra Nagyirtáson vagyunk |
A mozdonyvezető szemszőgéből nézve |
|
|
|
Remélem fogok egyszer ilyet is vezetni! :-) |
A két vonat ritka együttállása a fotósok kedvéért |
|
|
|
|
A hajtányosok fordítás után indulnak lefelé |
Fél háromkor Kisirtáson |
|
|
|
Ismét látra követjük a vonatot |
|
|
|
|
Egymást fotózzuk :-D |
Időközben helycsere volt a rakodón, az MD40-es pózol itt |