A képekre kattintva nagyban is megnézheted azokat!

A háromkocsis szerelvény október 23-án érkezett hazánkba. A Nyugatiban őrizték (szó szerint) a Podmaniczky utca melletti tárolóvágányon
Nem is mentem le hozzá, a felüljáróról tökéletesen lehett fotózni!
 
  Október 27-én reggel...
...egy jobban fotózható helyen, a ceglédi indítóvágányok melletti tárolón várakozott a szerelvény.
Aznap a váci vonalon már utasokat is szállított
  Október 28-án az úticél Szeged volt. A bemutatkozást beárnyékolta az, hogy sokan nem fértek fel erre a vonatra, mert a 8-9 Bmx kocsi helyett nagyon szűkös volt a kapacitás. Így utána nemsokkal indítani kellett a megszokott szerelvényt is. Mindez előre tudható volt...
Délután 16:24-kor a Nyugati felé robog a szerelvény. Sajnos nem is lettek jók a képek Október 30-a, reggel 8:15...
... a szerelvénynek már Pestszentlőrincen kellene lennie, hiszen monori ingának osztották be!
Csakhogy a személyzet elaludt és nem jelent meg időben, így egy hagyományos szerelvényt küldtek helyette (sokaknak csalódást okozva ezzel)
Másnap újra próbálkoztam - immár sikerrel!
Kőbánya-alsóra érkezik a vonat Természetesen az emeleten utaztam! Nem volt ám üres, ez a kép már Monoron készült, miután leszálltak az utasok Kapcsolótábla is más a hazaiaktól, a jelen technikáját tükrözi
 Ez az alsó szint Végre szép képeket lehetett készíteni a DB állagába tartózó mozdonyról is
    A személyzet már át is jött a vezérlőkocsiba
  Tiszta Hi-tech!
Az egyre magasabbra kúszó Napot kihasználva készült még pár kép a mozdony felől
Idő hiányában sajnos nem tudtam megvárni a szerelvény visszaindulását. Pedig kellemesebb lett volna ezzel utazni, mint az előtte késve és zsúfoltan közlekedő 2517-tel
November 8-án a váci vonalon közlekedett a szerelvény
Behaladás közben a 9-ik vágányra
Jópár utas percekig nézegette, fotózta a szerelvényt, mielőtt dolgukra mentek volna
Én is búcsút vettem a vonattól, remélve, hogy egyszer majd találkozom vele hazai pályán...

<- Vissza