|
|
|
A háromkocsis szerelvény október 23-án érkezett hazánkba. A Nyugatiban őrizték (szó szerint) a Podmaniczky utca melletti tárolóvágányon |
|
|
|
Nem is mentem le hozzá, a felüljáróról tökéletesen lehett fotózni! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Október 27-én reggel... |
|
|
|
...egy jobban fotózható helyen, a ceglédi indítóvágányok melletti tárolón várakozott a szerelvény.
Aznap a váci vonalon már utasokat is szállított |
|
|
|
|
Október 28-án az úticél Szeged volt. A bemutatkozást beárnyékolta az, hogy sokan nem fértek fel erre a vonatra, mert a 8-9 Bmx kocsi helyett nagyon szűkös volt a kapacitás. Így utána nemsokkal indítani kellett a megszokott szerelvényt is. Mindez előre tudható volt... |
|
|
|
Délután 16:24-kor a Nyugati felé robog a szerelvény. Sajnos nem is lettek jók a képek |
Október 30-a, reggel 8:15... |
|
|
|
... a szerelvénynek már Pestszentlőrincen kellene lennie, hiszen monori ingának osztották be!
Csakhogy a személyzet elaludt és nem jelent meg időben, így egy hagyományos szerelvényt küldtek helyette (sokaknak csalódást okozva ezzel) |
Másnap újra próbálkoztam - immár sikerrel! |
|
|
|
Kőbánya-alsóra érkezik a vonat |
Természetesen az emeleten utaztam! Nem volt ám üres, ez a kép már Monoron készült, miután leszálltak az utasok |
Kapcsolótábla is más a hazaiaktól, a jelen technikáját tükrözi |
|
|
|
Ez az alsó szint |
Végre szép képeket lehetett készíteni a DB állagába tartózó mozdonyról is |
|
|
|
|
|
A személyzet már át is jött a vezérlőkocsiba |
|
|
|
|
Tiszta Hi-tech! |
|
|
|
Az egyre magasabbra kúszó Napot kihasználva készült még pár kép a mozdony felől |
|
|
|
Idő hiányában sajnos nem tudtam megvárni a szerelvény visszaindulását. Pedig kellemesebb lett volna ezzel utazni, mint az előtte késve és zsúfoltan közlekedő 2517-tel |
November 8-án a váci vonalon közlekedett a szerelvény |
|
|
|
Behaladás közben a 9-ik vágányra |
|
|
|
Jópár utas percekig nézegette, fotózta a szerelvényt, mielőtt dolgukra mentek volna |
|
|
|
Én is búcsút vettem a vonattól, remélve, hogy egyszer majd találkozom vele hazai pályán... |