A képekre kattintva nagyban is megnézheted azokat!

A kisvasút állomásépülete Kemenceiek Bözsi mozdonya itt vendégeskedett Szép köntösű C50-es
Mögé pedig a frissen felújított vadászkocsi volt kapcsolva
A vadászkocsi közelebbről és belülről
Tényleg szép lett! A deltavágány nagyvasúttal párhuzamos szakasza a fűtőház felé nézve
Ott már javában készülődtek a kisvasúti napra
Meglepően sok hajtányos is eljött!
5733-as C50 a tárolón A kézihajtány félrerakása miatt nem sokat gurultunk, meg kellett állni a felüljáró előtt
Újabb megállás a Központi főmajor előtt,...
...ezúttal az új, 9 személyes hajtány motorja állt le, a többiek felsorakoztak mögötte
A Főmajor után ismét leállt a hajtány motorja és a hátulja megrogyott, így segélygépet kapott, az 5727-es C50-et
Félúton Pálmajor felé, a volt négyirányú elágazásnál Kopaszhaj topiktárs már kissé unja a sok ácsorgást... Hajtányok a Nyugati övcsatorna hídján
Bi-bíííí, én vagyok a gyorsabb! :-D A csatorna látképe Somogyszentpál előtt, az Mk48 körüljárására várva
"Hajtánysor" Somogyszentpál "állomás", tele utasokkal és hajtányokkal
A "sereghajtók" is beérkeztek
Visszaindulásra készen
Én visszaútra hajtányok helyett a vonatot választtam
 
"Kanyarképek"
  Csisztai elágazás
Visszaérkezés Baltonfenyvesre Az Mk48 a deltán keresztül körüljár
A fehér Fiat kicsit közel állt az űrszelvényhez, de az Mk éppen elfért mellette Rákapcsolás a szerelvényre
"Pózóló" Mk48
14 órakor ismét útjára indult a vonat, immár sokkal kevesebb utassal
A jelző tilosra váltott, a vonat elment Matuzsálemi korú sín,
gyártva: Resicza, 1904

<- Vissza