|
|
|
A kisvasút állomásépülete |
Kemenceiek Bözsi mozdonya itt vendégeskedett |
Szép köntösű C50-es |
|
|
|
Mögé pedig a frissen felújított vadászkocsi volt kapcsolva |
|
|
|
A vadászkocsi közelebbről és belülről |
|
|
|
Tényleg szép lett! |
A deltavágány nagyvasúttal párhuzamos szakasza a fűtőház felé nézve |
|
|
|
Ott már javában készülődtek a kisvasúti napra |
|
|
|
Meglepően sok hajtányos is eljött! |
|
|
|
5733-as C50 a tárolón |
A kézihajtány félrerakása miatt nem sokat gurultunk, meg kellett állni a felüljáró előtt |
|
|
|
Újabb megállás a Központi főmajor előtt,... |
|
|
|
...ezúttal az új, 9 személyes hajtány motorja állt le, a többiek felsorakoztak mögötte |
|
|
|
A Főmajor után ismét leállt a hajtány motorja és a hátulja megrogyott, így segélygépet kapott, az 5727-es C50-et |
|
|
|
Félúton Pálmajor felé, a volt négyirányú elágazásnál |
Kopaszhaj topiktárs már kissé unja a sok ácsorgást... |
Hajtányok a Nyugati övcsatorna hídján |
|
|
|
Bi-bíííí, én vagyok a gyorsabb! :-D |
A csatorna látképe |
Somogyszentpál előtt, az Mk48 körüljárására várva |
|
|
|
"Hajtánysor" |
Somogyszentpál "állomás", tele utasokkal és hajtányokkal |
|
|
|
A "sereghajtók" is beérkeztek |
|
|
|
Visszaindulásra készen |
|
|
|
Én visszaútra hajtányok helyett a vonatot választtam |
|
|
|
|
|
|
|
"Kanyarképek" |
|
|
|
|
Csisztai elágazás |
|
|
|
Visszaérkezés Baltonfenyvesre |
Az Mk48 a deltán keresztül körüljár |
|
|
|
A fehér Fiat kicsit közel állt az űrszelvényhez, de az Mk éppen elfért mellette |
Rákapcsolás a szerelvényre |
|
|
|
"Pózóló" Mk48 |
|
|
|
14 órakor ismét útjára indult a vonat, immár sokkal kevesebb utassal |
|
|
|
A jelző tilosra váltott, a vonat elment |
Matuzsálemi korú sín,
gyártva: Resicza, 1904 |